Hajbeültetés Blog

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajátültetésem előzményei

2016. július 19. - HairHungary

Gyerekkoromban folyamatosan azt hallottam, hogy szép és sűrű a fejemen lévő bozont. 20 éves koromban kezdett a természetesnél jobban hullani a hajam, amit észre is vettem, de akkor még nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.

Mivel nem foglalkoztam a dologgal 22-23 éves koromra látható jelei lettek. Egyre ellenszenvesebbek lettek a tükrök és a rólam készült fényképek, amiken már könnyűszerrel észre lehetett venni a ritkulást, az egyre nagyobb homlokomat és a mikiegér-füleket két oldalt. Körül is néztem a családfámon, hát volt honnan örökölnöm az ilyesmit. Az volt bennem, hogy mivel a kopaszodás örökletes, nem lehet vele mit kezdeni, így megbarátkoztam újdonsült kiegészítőimmel, amik egyébként egy jó 10-est dobtak a koromon látszatra.

Az elfogadásban azért nagy szerepet játszott, hogy a lehetséges megoldások felkutatása terén nem végeztem túl alapos munkát. Így történt, hogy nagyjából amikor betöltöttem a 24. életévemet, egy közösségi oldalon szembejött egy hajátültetés történet, ami persze felkeltette érdeklődésemet. Ezt elolvasva úgy éreztem, hogy mindent lehetséges dolgot meg akarok tudni erről a módszerről és az ezzel elért eredményekről.

Az elkövetkezendő napokban minden szabadidőmben a hajátültetésről olvastam és eldöntöttem, hogy el fogok menni egy konzultációra. A konzultációt megelőzően az interneten kutattam fel a lehetőségeket. Számomra egyértelmű volt, hogy a HairHungary klinikájára fogok időpontot foglalni. A webes megjelenésükből is sütött a profizmus, amit egyébként azóta is mindenhol tapasztalok, a páciensközpontúság és külön tetszett, hogy azok írják meg a teljesen őszinte véleményüket az egész eljárásról, akik náluk estek át a hajültetésen. Ezeket a véleményeket pedig a klinika teljes mértékben vállalja és terjeszti is! Ahol ilyen nagy a magabiztosság, ott csakis szuper munka folyhat.

Hogy végül miért volt az első és egyetlen konzultációm a HairHungarynál? Kedves, mosolygós, segítőkész emberekkel találkoztam a klinika dolgozói személyében, a beszélgetés keretein belül mindent elmondtak, további kérdéseimre készségesen válaszoltak. A konzultáció előtt érdeklődő voltam, azután már ügyfél. Szeretem az ilyen precíz tájékoztatást és az ajánlatot is korrektnek tartottam. Az győzött meg a leginkább, hogy érezhetően az én igényeim vannak előtérben, itt tényleg személyre szabottan akarnak segíteni. Aludtam még párat az egészre, majd le is foglaltam egy időpontot a nyár közepére.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-hairhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr378900686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása