Hajbeültetés Blog

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Műtét előtt

2016. július 26. - HairHungary

Az időpont foglalás és a kitűzött időpont között éppen egy kellemes vizsgaidőszakom volt az egyetemen, így sokat nem izgultam rajta. A szükséges laborleletet elintéztem, aztán a vizsgáimmal foglalkoztam.

A megfelelő táplálkozásra, vitaminok bevitelére azért már egy hónappal előbb elkezdtem nagyobb hangsúlyt fektetni. Az utolsó héten minden nap mostam a hajam az utasításnak megfelelően és akkor már az alkoholt, szénsavas üdítőket meg a kávét is elkerültem.

Az utolsó 2-3 napban eszembe jutott, hogy lehetek ilyen agyalágyult, biztosan kell ez nekem? De ez inkább csak az alacsony fájdalomküszöböm és a tűtől való félelmem számlájára írható, tudtam, hogy akarom ezt a hajbeültetést.

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-hairhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr998930782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása