Hajbeültetés Blog

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajbeültetés után 1 héttel

2016. augusztus 12. - HairHungary

A második műtéti nap után már számítottam rá, hogy rosszul leszek estére. Úgy is intéztem mindent, hogy a leghamarabb le tudjak pihenni otthon, így már nem is volt olyan vészes, az émelygés, a hasogatás a fejemben meg a hidegrázás el is marad szerencsére.

Az első estétől az egy hetes kontrollig jellemző volt, hogy rosszul aludtam. Nagyon jó alvókám van, vízszintesben csodásan durmolok, de így félig ülve nehezebben aludtam el és legfeljebb másfél óránként mindig felébredtem. Az instrukciók szerint 3 napig abszolút nem érhettem a fejemhez, csak a bent kapott spriccelővel kellett locsolnom két óránként. A sebek gyógyulása miatt nagyon viszketett a fejem és sokszor nehéz volt megállni, hogy ne kapjak oda. A kétóránkénti spriccelés segített valamicskét ezen, de nem sokat.

A műtét utáni negyedik napon már a zuhanyzóban kiáztathattam a fejtetőmet és az ötödik napon kezdhettem el alapos kiáztatás után végre óvatosan mosni (ujjbeggyel elősegíteni a pörkök leválását) mind a donor, mind a beültetett területet. Az egy hetes kontrollig még nagyon viszkettem, de innentől legalább már tudtam tenni ellene. A kontroll óta fokozatosan kezd elmúlni a viszketés és láthatóan szépen gyógyul a fejbőröm.

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-hairhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr2110406726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása