Hajbeültetés Blog

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

9 hónapos kontroll

2017. május 17. - HairHungary

Talán most először csúsztam el kicsit a blogírással. Egyszerűen el is feledkeztem az egész hajbeültetésről, de csengett a telefonom és két nappal később már a HairHungary Klinikán ültem a 9 hónapos kontrollon.

Csináltunk fényképeket és kérdezhettem volna, csak nem nagyon tudtam mit. Semmi rendelleneset nem tapasztalok a fejemen, mindennel meg vagyok elégedve. Az új hajszálak egyre inkább kezdik megszokni, hogy merre simítom őket és kevésbé állnak már össze-vissza. :)

img_4017.JPG

img_4018.JPG

img_4019.JPG

img_4020.JPG

A képeket vizsgálva azért azt nyugtáztam, hogy valószínűleg még egy beavatkozást szeretnék még a jövőben. Minél sűrűbb, annál jobb! Az utolsó kontrollig kell megvédenem a szakdolgozatom és leállamvizsgáznom, ezért ha addig nem hullik ki az összes hajam, szerintem örökre a helyükön maradnak. :D

Az említett kontroll előtt még biztosan lekopaszíttatom majd magam egyszer, hogy szépen lássátok a változást!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-hairhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr9212511883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása