Hajbeültetés Blog

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajbeültetésem a HairHungary Klinikán

Hajbeültetés után 1 hónappal - kontrollvizsgálat

2016. szeptember 05. - HairHungary

A műtét után egy héttel is szépen és gyorsan gyógyult a fejbőröm. Már samponnal is moshatom a hajam, de csakis babasamponnal vagy kifejezettem műtét utáni samponnal.

A 2. hét után már csak akkor emlékeztem a műtétre, ha tükörbe pillantottam. A hajszálaimnál látszik, hogy különböző hosszúságúak, de nemsokára teszek ez ellen, hiszen egy hónap után már lehet vágni belőle. A 3. hét elteltével kezdhettem el óvatosan sportolni és megfelelő védelemmel (sapka, szalmakalap) élvezni a nyarat végre.

Négy hét után gyakorlatilag már bármit szabad, amit a műtét előtt is, csak a szaunát ajánlott még kerülni egy hónapig és idén, még ha napsütés ér naptejezni kell a beültetett területet.

Összességében nagyon jól érzem magam, tudom, hogy túl vagyok a nehezén. Most már csak várni kell, hogy kihulljon az összes beültetett haj, majd véglegesen visszanőjön és megmaradjon a kobakomon. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-hairhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr2911357640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása